Re: Hybrydowy tuner TV na USB

Autor: Piotrwarez <piotrwarez_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 08 Jun 2007 - 23:05:07 MET DST

Co do innych to nie wiem dokladnie ale na pewno mniej obciazaja procesor,
niemniej bez sprawdzenia bym nie tykal. Na moje oko chodzi o syfne
oprogramowanie - oprogramowanie Pinnacla ma duzo do wykonczania procesora.
Jest inne alternatywne i dziala lepiej lecz nie ma tez tylu funkcji,
chociaz moze to http://members.home.nl/fly2000/index_e.html jest wypasione,
ale nie moglem go dobrze ustawic z dzwiekiem.... Najlepeij wez najslabszego
lapa, idz do duzego sklepu i testuj. Niestety tunery do komputera to temat
dziwny - pytanie: czemu sa takie chujowe? Ano nie wiem... Jeszcze nigdy nie
spotkalem tunera idelalnego. Widzialem pare Winfastów ale jakosc obrazu byla
beznadziejna ze nie wspomne o rozpoznawalnosci kanalów. A z tego co
widzialem ten Pinnacl dziala najlepiej... Na marginesie tuner wbudowany w
monitor Samsunga 931MP dziala wysmienicie - nie obciaza procesora bo niby
jak, kanaly wszystkie sa i wyswietla ladnie, doskonale sie to ustwia, tylko
ze nie mozna z tego robic nagran, a i mozliwosci np PIPa sa mizerne - 3
rozmiary okien tylko. Lecz dziala i to nawet bez kompa. Niemniej ni jak sie
to ma do normalnego tv - skalowanie rozdzielczosci itp...