Re: Kilka pytań o GeCube RADEON X1950PRO na AGP

Autor: Botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Sat 09 Jun 2007 - 21:37:51 MET DST

Użytkownik "Axelbest" <axelbest@malpa0dwa.pl> napisał w wiadomoœci
news:f4eue5$eud$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "maX" <aver@_out_of_spam_interia.pl> napisał w wiadomoœci

>>> 2) czy jest lepsza (czy gorsza) od GF 7800 GS (firmy EVGA) w nowych
>>> 4) czy można do niej podlączy kamere ?

> To ja jeszcze tak zapytam, odnoœnie mojego przypadku. Czy jest sens
> wymiany mojego GF 6800ultra na takiego radeona ?? korzystajac z
> http://www.gph.benchmark.pl/ zauwazylem ze roznica nie jest "aż" tak
> wielka (chodzi mi o 3dmarka 2006),poza tym testy na tym porównaniu były
> wykonywane na dwurdzeniowcach (czego ja nie posiadam, mam
> athlona64-3000+).
Różnica między tymi kartami jest spora, na korzyœć ATI.Zamiana byłaby
opłacalna ze względu na wzrost wydajnoœci ( gdyby nie słaby procek ) oraz
fakt, że za tego GF możesz dostać niewiele miej niż zapłacisz za ATI...
tyle, że ten Twój procek.Grafa to nie wszystko...mimo to wziałbym ;)