Re: Kilka pytań o GeCube RADEON X1950PRO na AGP

Autor: Axelbest <axelbest_at_malpa0dwa.pl>
Data: Sat 09 Jun 2007 - 21:16:10 MET DST

Użytkownik "maX" <aver@_out_of_spam_interia.pl> napisał w wiadomoœci
news:f4e9l5$nno$1@atena.e-wro.net...

> Użytkownik "qmark" <qmark@poczta.fm> napisał w wiadomości

> Podstawowe pytanie jaki masz CPU ? Jeśli jakiś szybki 2-rdzeniowiec to w
> porządku. Jeśli to jakiś Bartoszcze to żeby wykorzystać pełną moc 1950-ki
> trzebaby grać conajmniej w 1600x1200 z antyalisingiem i HDR. W niższych
> rodziałkach procesor będzie hamował kartę, więc równie dobry byłby wtedy
> np.
> GF7600:
> http://www.tomshardware.com/2007/01/10/agp-platform-analysis/page10.html

To ja jeszcze tak zapytam, odnoœnie mojego przypadku. Czy jest sens wymiany
mojego GF 6800ultra na takiego radeona ?? korzystajac z
http://www.gph.benchmark.pl/ zauwazylem ze roznica nie jest "aż" tak wielka
(chodzi mi o 3dmarka 2006),poza tym testy na tym porównaniu były wykonywane
na dwurdzeniowcach (czego ja nie posiadam, mam athlona64-3000+).