Re: "rozwojowa" płyta główna pod Intela? [długie]

Autor: Leon Mazurek <leon.mazurek_at_wp.SPAM.pl>
Data: Sat 09 Jun 2007 - 21:08:31 MET DST

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <marcin-ka@poczta.gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:f4e2jf$dan$1@inews.gazeta.pl...

> No ok, ta akurat ma wentylator w opcji. Natomiast wszystkie plyty Gigabyte
> oparte na P35 takowego nie posiadaja, ani w standardzie, ani jako
> dodatek - wlasnie przejrzalem udostepniane przez producenta pdfy.

Jeśli chodzi o te nowe, to powinno sie raczej mówić o czymś co przypomina
grzejniki i to już niezależnie od producenta. Taka technologia i tyle.
Kiedyś na tomshardware.com ktoś pisał o drugim gatunku chipsetów, które są
sprawne w 100% ale nie wyrabiają się termicznie w normie produkcyjnej.
Podejrzewam, że to właśnie takie chipsety siedzą na płytach wymagajacych
wiatraka.

L.M.