Re: monitory - pytanie o osobste odczucia ;)

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_polsl.pl>
Data: Fri 08 Jun 2007 - 09:28:37 MET DST

Piotr pisze:
> Nie, ale wyświetla zieleń w innym od rzeczywistego odcieniu. Jasne, że
> zdjęcia 'u cioci na imieninach' można oglądać.

No i taka jest przecież większość zdjęć...

> Aaa, to przepraszam. Myślałem, że na grupie *dyskusyjnej*, w wątku o
> *osobistych odczuciach* dyskusja jest dopuszczalna. Sprzątam zabawki,
> idę do domu.

Dyskusja jest dopuszczalna, oczywiście. Ale nie podawanie
nieprawdziwych informacji, takich jak ta, że TN nie nadaje
się do oglądania zdjęć. Nadaje się. Co najwyżej puryści
będą zniesmaczeni marnym odwzorowaniem barw, ale większość
użytkowników i tak nie zauważy różnicy.

> Good for you. Nie rozumiem tylko tego, gdy piszesz, że dla większości
> użytkowników cośtam cośtam. Ja nie posiadam informacji na temat tego, co

Bo wiem, jak wygląda *przeciętny* użytkownik, w przeciwień-
stwie do wielu grupowiczów, którzy widzą głównie swoich
kolegów, równie mocno jak oni zafascynowanych komputerami.
Wiem, jak pracują osoby starsze, przysłowiowe "blondynki"
oraz zwykli młodzi użytkownicy potrafiący tylko klikać
w znane im okienka. Tacy użytkownicy - zapewniam - nie
zwracają uwagi na odcień zieleni. Raczej chcą, by monitor
był tani, zajmował mało miejsca na biurku i dawał wyraźny,
duży obraz, nie wysilający osłabionego już wzroku. I wymiana
wysłużonego, taniego, wieloletniego CRT z rozmazanym obrazem
na superostry TN 19"/20" jest traktowana jak zbawienie.

|                 |  Administrator, Politechnika Śląska    |