Re: monitory - pytanie o osobste odczucia ;)

Autor: Piotr <piotr_at_alpha.net.pl>
Data: Fri 08 Jun 2007 - 12:43:12 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> Dyskusja jest dopuszczalna, oczywiście. Ale nie podawanie
> nieprawdziwych informacji, takich jak ta, że TN nie nadaje
> się do oglądania zdjęć. Nadaje się. Co najwyżej puryści
> będą zniesmaczeni marnym odwzorowaniem barw, ale większość
> użytkowników i tak nie zauważy różnicy.
A ktoś pisał, że TN się nie nadaje? Nie zauważyłem. Zauważyłem jedynie,
że jeśli ktoś wśród zastosowań wymienia zabawę ze zdjęciami, to możliwe,
że z TN nie będzie zadowolony, bo możliwe, że różnice będzie dostrzegał.
Z takim ryzykiem *musi* się liczyć, a stwierdzenie, że 'do oglądania
zdjęć nadaje się *bezdyskusyjnie*' zdaje się nie dopuszczać takiej
możliwości. W ogóle.
Tak, masz rację, że u większości osób sprawdzi się TN, ale w moim
odbiorze to, jak pisałeś o TN, było podobne do odpowiadania na pytania w
stylu 'jaki komputer do 3000?' bez pytania o zastosowania, podobne do
stwierdzenia, że przy kupowaniu komputera bezdyskusyjnie zintegrowane
karty grafiki są wystarczające, w końcu przeciętny użytkownik, czyli
osoba starsza, przysłowiowa "blondynka" oraz zwykły młody użytkownik
potrafiący tylko klikać w znane mu okienka nie potrzebuje niczego lepszego.
EOT?