Re: monitory - pytanie o osobste odczucia ;)

Autor: Piotr <piotr_at_alpha.net.pl>
Data: Wed 06 Jun 2007 - 16:11:51 MET DST

Radosław Sokół pisze:
> Ale przecież nie jest tak, że matryca TN wyświetla zieleń jako
> bury a czerwień jako róż. Jest faktycznie nieco ograniczona
> przestrzeń barw, ale nie jest to drastyczne. Kontrast TN
> też już ma względnie sensowny dzisiaj.
Nie, ale wyświetla zieleń w innym od rzeczywistego odcieniu. Jasne, że
zdjęcia 'u cioci na imieninach' można oglądać.

> Do oglądania zdjęć nadaje się *bezdyskusyjnie*.
Aaa, to przepraszam. Myślałem, że na grupie *dyskusyjnej*, w wątku o
*osobistych odczuciach* dyskusja jest dopuszczalna. Sprzątam zabawki,
idę do domu.

(...)
> Ja się
> zajmuję obróbką materiałów wideo i mimo to używam TN, bo
> przez _większość czasu_ potrzebuję tylko i wyłącznie *tekstu*:
> czarnego na białym tle, białego na czarnym albo żółtego na
> niebieskim.
Good for you. Nie rozumiem tylko tego, gdy piszesz, że dla większości
użytkowników cośtam cośtam. Ja nie posiadam informacji na temat tego, co
robi większość użytkowników, ile czasu spędza li jedynie przy pulpicie
pracując z programami w jednej, natywnej rozdzielczości, nie wiem, ile
osób przywiązuje wagę do kolorów, czerni, kątów, czasów reakcji itp.