Re: Nagrywarka sata

Autor: Feromon <feromon_at_wp.pl>
Data: Wed 06 Jun 2007 - 23:07:03 MET DST

Użytkownik "Marcin Kocur" <marcinkocur@gmail.com.wytnij> napisał w
wiadomości news:f46rd3$ah5$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Jeszcze ktoś to może potwierdzić? Jakieś uzasadnienie?

Nie potwierdzam ani nie zaprzeczam.
Twierdzę tylko, że przy cenie 120 zł to tylko 10 zł miesięcznie = 4 do 5 PIW
i co roku można sobie kupować NOWĄ na dwuletniej gwarancji.
Jak przeczytałem, że PLEXTOR jest robiony przez BENQa, oczywiście w Chinach
to dałem sobie spokój z wyborami. Loteria. A do tego kolejny model zamiast
lepszy może być gorszy!!!

Feromon