Re: realtek 8101

Autor: Feromon <feromon_at_wp.pl>
Data: Wed 06 Jun 2007 - 23:09:11 MET DST

Użytkownik "mabus" <ciesielka@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1181111958.989573.182710@q69g2000hsb.googlegroups.com...
witam serdecznie
czy pomoże mi ktoś ze zmianą adresu mac w mojej karcie sieciowej
realtek 8110?
klasyczne sposoby zmiany mac nie dziają.
zmiana we waściwościach karty, w rejestrze i przy użyciu takich
programów jak smac lub madmac's nic nie daje.
mac adres zostaje zmieniony "powierzchownie" tzn windows pokazuje nowy
mac, ale juz polecenie ipconfig /all pokazuje caly czas stary. serwer
tez przydziela mi ip ale już nie zezwala na nic więcej.
gdzieś czytalem, że trzeba flashować karte i zmienić mac w
sterownikach ale już nie mogę nigdzie znaleść jak się to robi.
bardzo proszę o pomoc.

Podaj adres konta. Poślę Ci 25 zł na kartę z którą nie ma problemu!!!
Jak jest zintegrowana to wyłącz w BIOS i włóż "normalną" - chyba że to
laptop...

Feromon