Re: Nagrywarka sata

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Thu 07 Jun 2007 - 16:52:23 MET DST

Feromon napisał(a):
> Nie potwierdzam ani nie zaprzeczam.
> Twierdzę tylko, że przy cenie 120 zł to tylko 10 zł miesięcznie = 4 do 5
> PIW
> i co roku można sobie kupować NOWĄ na dwuletniej gwarancji.
> Jak przeczytałem, że PLEXTOR jest robiony przez BENQa, oczywiście w Chinach
> to dałem sobie spokój z wyborami. Loteria. A do tego kolejny model
> zamiast lepszy może być gorszy!!!

Nie rozumiem Twojej zgody na dawanie się nabijać w butelkę. Nagrywarka
wróciła z serwisu(DVDRW Benq 1650 padła dokładnie po roku) i byłem na
75% pewien, że wróci w takim samym stanie co wyjechała ode mnie. Z
prawdziwą przykrością stwierdziłem że mam rację niestety. Ja im tego nie
podaruję, jest jeszcze rok gwarancji i nie będą mi się śmiać w twarz!!!
Tym bardziej, że nagrywarka nagrała kilkdziesiąt płyt, a nie kilka
tysięcy!! Jeśli będzie trzeba będe się użerał w UOKIK o swoje prawa
tytułem dwuletniej gwarancji. To nie chodzi o to, że teraz można kupić
nagrywarkę po 100zł (cena z zeszłego tygodnia za jakąś tam LG H20N czy
jakoś tak z WGE). Pewnie, mam taką kasę, pójdę i kupię i znowu... z
poprzednim Lite-onem (jeszcze wtedy CDRW) stało się to samo, tylko tuż
przed końcem gwarancji. Jak będę im wysyłał na ich koszt co dwa tygodnie
nagrywarkę przez rok do Zabrza to firma kurierska mnie polubi. Albo ją w
końcu naprawią!! Już skończyłem

Wściekły Tomaszek