Re: Jaki cichy laptop z bia???????????

Autor: uki <mail_at_poczta.pl>
Data: Wed 06 Jun 2007 - 14:37:41 MET DST

> 1) Włącz MIME:
> http://www.grush.one.pl/mime/
> bo, jak sam chyba widzisz, śmieci straszne ślesz.

Sorki, już poprawione.

> 2) Co do wentylacji, to cudów nie ma: pod obciążeniem każdy
> notebook będzie włączał wentylator, a ponieważ pojemność
> cieplna radiatorów jest mała, a średnica wentylatorów
> malutka, dźwięk nigdy nie będzie bardzo przyjemny.
> Istotniejsze, by w czasie normalnej pracy (np. pisanie
> jakiegoś artykułu czy przeglądanie arkusza) wentylacja
> nie chodziła non-stop, jak w niektórych prostszych modelach.

Inny znajomy ma starego IBMa, T40 (czy podobnego) i jego praktycznie wcale
nie slychac (laptopa), przynajmniej na wolnych obrotach, o Dellu niestety
tego nie moge powiedziec.

> 3) Co do LCD, to niestety marna kolorystyka jest spowodowana
> słabszym podświetleniem najczęściej. Nie można w końcu
> walić kilkudziesięciu watów świetlówką, bo dwukrotnie
> skrócił by się czas pracy na zasilaniu bateryjnym.
> Możesz uzyskać co najwyżej szerszy zakres regulacji
> (aby na zasilaczu móc mieć jaśniejszy, bielszy ekran),
> ale cudów się nie spodziewaj: nieliczne modele mają
> matryce, które nie ustępują *bardzo* matrycom stacjo-
> narnym.

Oooo, to nie wiedzialem, porownuja Della do stacjonarnego Benqu to jest
niebo a ziemia, na niekorzysc Della.
A slyszalem opinie ze najlepsze matryce ma Sony i wlasnie F-S, czy jako
uzytkownik tego drugiego mozesz to potwierdzic ew. z porownaniem do innych
marek jesli masz dosiwadczenie?

> PS. Mój F-S włącza wentylatory już po 5 sekundach obciążenia.

A czy po włączeniu wentylatora jest on bardzo uciążliwy?

--
Pozdrawiam,
uki