Re: Jaki cichy laptop z bia???????????

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 07 Jun 2007 - 17:18:21 MET DST

uki napisał(a):

> Inny znajomy ma starego IBMa, T40 (czy podobnego) i jego praktycznie
> wcale nie slychac (laptopa), przynajmniej na wolnych obrotach, o Dellu
> niestety tego nie moge powiedziec.

Jak już wspominałem mogę to potwierdzić. Nie wszystkie laptopy są
chłodzone aktywnie - niektórym jak np. wielu ThinkPadom w zupełności
wystarczy pasywne chłodzenie - zapewne są mniej "wyczynowe" przez to ale
coś za coś. ;) Poza tym subnotebooki (jak nowe toshiby libretto) z tego
co wiem zazwyczaj żadnych wentylatorów nie mają. Jednak miałem już do
czynienia z kilkoma laptopami i muszę z przykrością stwierdzić, że
znaczna część spośród nich miała tendencję do generowania sporego hałasu
- niekiedy większego niż mój desktop. :)