Re: Jaki cichy laptop z bia???????????

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_polsl.pl>
Data: Wed 06 Jun 2007 - 14:48:36 MET DST

uki pisze:
> Inny znajomy ma starego IBMa, T40 (czy podobnego) i jego praktycznie
> wcale nie slychac (laptopa), przynajmniej na wolnych obrotach, o Dellu
> niestety tego nie moge powiedziec.

Tu jest właśnie kwestia regulacji obrotów. Niektóre modele
mają tylko jedno- lub dwustopniową regulację, w efekcie
nawet niewielki wzrost temperatury skutkuje "suszarką".
Inne mają szerszy zakres i to Twoja jedyna nadzieja :)

> Oooo, to nie wiedzialem, porownuja Della do stacjonarnego Benqu to jest
> niebo a ziemia, na niekorzysc Della.

Zawsze tak jest. Mój panel notebooka też się ma nijak do,
starszych nawet, stacjonarnych LCD.

BTW co do jasności to pomogą podświetlenia LEDowe.

> A slyszalem opinie ze najlepsze matryce ma Sony i wlasnie F-S, czy jako

SONY ma już chyba LEDy w podświetleniu, więc ma większą
sprawność i równomierność podświetlenia.

> uzytkownik tego drugiego mozesz to potwierdzic ew. z porownaniem do
> innych marek jesli masz dosiwadczenie?

F-S ma *przyzwoite* matryce. Po prostu bez rewelacji.
IMHO lepsze niż w HP nx6xxx, może troszeczkę gorsze niż
w Toshibie Tecra. Piszę o F-S Amilo (kilka różnych modeli).

> A czy po włączeniu wentylatora jest on bardzo uciążliwy?

Zależy od warunków. Gdy piszę jakiś tekst w cichym pokoju --
tak, jest uciążliwy. Gdy wokół jest hałas, albo gdy akurat
gram i coś z głośników bzyczy, szumi i strzela -- szum wen-
tylacji gubi się w sporym zakresie.

|                 |  Administrator, Politechnika Śląska    |