Re: karta WiFi i pamięć RAM do Toshiby Satellite L10-119 ?

Autor: Forest <foresto_at_poczta.onet.px>
Data: Tue 05 Jun 2007 - 20:19:14 MET DST

Użytkownik "miko" <gmikolaj[nie_spamowac]@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:f443g7$17t$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam
>
> Mam zamiar troszkę rozbudować Toshibe Satellite L10-119 i dlatego
> chciałbym Was zapytać o dwie sprawy.
>
> 1. karta WiFi:
> Mam wolne złącze miniPCI i chciałbym je wykorzystać, tylko nie mam pojęcia
> jak kartę kupić. Proszę Was o pomoc w doborze jakiejś dobrej karty WiFi,
> która z dużym prawdopodobieństwem będzie działała w moim komputerze.
> Dobrze byłoby gdyby działała również pod Linuksem.
> A może lepszym rozwiązaniem będzie kupić kartę PCMCIA?

jeśli masz wyłącznik do wlana na obudowie, a pod klapką mini pci dwa kabelki
(do anteny) znaczy się, że masz wszystko oprócz modułu mini pci. Kup
jakąkolwiek. Ja założyłem gigabyte i działa, jeśli nie masz przełącznika na
obudowie oraz dwóch kabelków znaczy się nie masz anteny w matrycy a wtedy to
z dobrym sygnałem będzie ciężko

> 2. pamięć RAM.
> Obecnie mam zainstalowane 256MB DDR PC333 (PC2700) Samsunga i chciałbym
> dokupić drugą kość 512 MB. Pewnie najlepiej byłoby dokupić kości Samsunga,
> ale czy orientuje się ktoś jakie inne pamięci będą kompatybilne?

powinny zadziałać ale na wszelki wypadek użyj dedykowanych np z kingstona.
P/N znajdziesz na stronie kingstona