karta WiFi i pamięć RAM do Toshiby Satellite L10-119 ?

Autor: miko <gmikolaj[nie_spamowac>
Data: Tue 05 Jun 2007 - 18:33:26 MET DST

Witam

Mam zamiar troszkę rozbudować Toshibe Satellite L10-119 i dlatego chciałbym
Was zapytać o dwie sprawy.

1. karta WiFi:
Mam wolne złącze miniPCI i chciałbym je wykorzystać, tylko nie mam pojęcia
jak kartę kupić. Proszę Was o pomoc w doborze jakiejś dobrej karty WiFi,
która z dużym prawdopodobieństwem będzie działała w moim komputerze. Dobrze
byłoby gdyby działała również pod Linuksem.
A może lepszym rozwiązaniem będzie kupić kartę PCMCIA?

2. pamięć RAM.
Obecnie mam zainstalowane 256MB DDR PC333 (PC2700) Samsunga i chciałbym
dokupić drugą kość 512 MB. Pewnie najlepiej byłoby dokupić kości Samsunga,
ale czy orientuje się ktoś jakie inne pamięci będą kompatybilne?

Z góry dziękuję za odpowiedzi
pozdrawiam