Re: karta WiFi i pamięć RAM do Toshiby Satellite L10-119 ?

Autor: miko <gmikolaj[nie_spamowac>
Data: Wed 06 Jun 2007 - 11:03:50 MET DST

Użytkownik "Forest" <foresto@poczta.onet.px> napisał w wiadomości
news:f449h2$9ng$1@news.onet.pl...

> jeśli masz wyłącznik do wlana na obudowie, a pod klapką mini pci dwa
> kabelki (do anteny) znaczy się, że masz wszystko oprócz modułu mini
> pci. Kup jakąkolwiek. Ja założyłem gigabyte i działa, jeśli nie masz
> przełącznika na obudowie oraz dwóch kabelków znaczy się nie masz anteny
> w matrycy a wtedy to z dobrym sygnałem będzie ciężko

Dzięki za zwrócenie na to uwagi. Niestety wyłącznika brak (jest tylko w jego
miejscu zaślepka) i kabelków brak :(.

> powinny zadziałać ale na wszelki wypadek użyj dedykowanych np z
> kingstona. P/N znajdziesz na stronie kingstona

Myślałem że Samsungi są dedykowane, ponieważ były w tym notebooku od
nowości. Zastanawiam się też na GOODRAM, a to ze względu na cenę, która jest
niższa od ceny Kingstonów o ok. 35 zł. W zasadzie to nie duża różnica, ale
widzę że GOODRAM PC400 jest jeszcze tańszy i różnica w cenie wyniosłaby
wtedy ok. 56 zł.
Tylko teraz pytanie czy PC400 będą działały? I czy warto ryzykować, czy może
wydać trochę więcej i mieć spokój.

pozdrawiam