Re: karta WiFi i pamięć RAM do Toshiby Satellite L10-119 ?

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Tue 05 Jun 2007 - 19:45:06 MET DST

miko napisał(a):

> Witam
>
> Mam zamiar troszkę rozbudować Toshibe Satellite L10-119 i dlatego chciałbym
> Was zapytać o dwie sprawy.
>
> 1. karta WiFi:
> Mam wolne złącze miniPCI i chciałbym je wykorzystać, tylko nie mam pojęcia
> jak kartę kupić. Proszę Was o pomoc w doborze jakiejś dobrej karty WiFi,
> która z dużym prawdopodobieństwem będzie działała w moim komputerze. Dobrze
> byłoby gdyby działała również pod Linuksem.
> A może lepszym rozwiązaniem będzie kupić kartę PCMCIA?

Nie znam tego modelu, ale miałem do czynienia z innym i był problem po
zamontowaniu karty MiniPCI. Karta za diabła nie mogła się połączyć z siecią
ani jej zobaczyć. Brak anteny w obudowie. Moim zdaniem wygodniejsza będzie
karta PCMCIA lub na USB

> 2. pamięć RAM.
> Obecnie mam zainstalowane 256MB DDR PC333 (PC2700) Samsunga i chciałbym
> dokupić drugą kość 512 MB. Pewnie najlepiej byłoby dokupić kości Samsunga,
> ale czy orientuje się ktoś jakie inne pamięci będą kompatybilne?

Nie powinno być problemu. Toshiba nie jest wybredna

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098