Re: polski dvorak - ktoś opracował?

Autor: Jakub Szułakiewicz <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Tue 05 Jun 2007 - 18:37:27 MET DST

Wiktor S. pisze:

> To chyba nie chodziło o rzeczywiste spowolnienie pisania, tylko aby
> młotki od najczęściej występujących kombinacji były jak najdalej od siebie?

Zdaje się (choć może mi się zdawać), że położenie czcionek w maszynie
nie ma większego związku z układem klawiszy.

Inna sprawa, że utrudnienie w postaci głupiego układu klawiszy pomogło
tylko na jakiś czas - dopóki ludzie się do niego nie przyzwyczaili i z
powrotem nie zaczęli szybko pisać.

--
Yakhub