Re: Zestaw dla grafika do oceny

Autor: Thilo <thilo2007WYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Fri 01 Jun 2007 - 18:56:38 MET DST

> jak to nie ma? po co taka droga plyta, kup jakiegos gigabyte, rownie dobry a
> tanszy...

Akurat od Gigabyte'a stronie z daleka - miałem jedną i miała taki fajny feler,
że wszystko na niej chodziło pieknie dopóki się nie odpaliło czegoś 3D, wtedy
system siadał. Dwa miesiące i sporo pieniędzy zajęło mi przeprowadzenie kilku
napraw gwarancyjnych tego złoma, którego w końcu upchnąłem na Allegro.
Może to był jeden pechowy egzemplarz, ale Gigabyte jest u mnie skreslony,
przynajmniej jesli chodzi o mobo.

> no i grafika tez moze byc najtansza wiec kilka dych oszczedzisz na
> lepsza pamiec...

To niby już wiem, że może być zintegrowana, ale jakoś nie mogę znaleźć
przyzwoitego modelu płyty głównej - jakieś same wersje ekonomiczne tylko widzę.
Może coś polecisz?

--
Pozdrawiam,
Thilo