Re: Zestaw dla grafika do oceny

Autor: Thilo <thilo2007WYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Fri 01 Jun 2007 - 19:05:19 MET DST

> a ta wydajnosc to mu potrzebna czy bedzie tylko po to zeby byla?

Nie chciałem, aby karta grafiki była wąskim gardłem, ale już inni grupowicze
przekonali mnie że do grafiki 2D właściwie nie jest potrzebna karta graficzna.

PS.
Mam tylko nadzieję, że z tą kartą (a rczej jej brakiem) nie będzie jak z
klawiaturą Logitecha UltraX, którą swego czasu bardzo silnie mi na grupie
zachwalano. Kupiłem od razu dwie - do pracy i do domu. W tej "pracowej" po
tygodniu używania jeden klawisz stracił zaczep i stał się bezużyteczny -
gwarancja nie została uznana - uszkodzenie mechaniczne. Domowa, odpukać w
niemalowane, jeszcze działa.

--
Pozdrawiam,
Thilo