Re: PostScript na HP LJ P2015

Autor: EK <EK_at_komputer.pl>
Data: Fri 01 Jun 2007 - 18:27:09 MET DST

> zainstaluj ta drukarke "recznie", a nie za pomoca instalatora...
> jak to windows to start->ustawienia->drukarki.. ble ble ble dodaj drukarke...
> i podczas instalacji pokaz sterownik postscript'owy,
> ktory powinien byc na plytce
Nawet już taka próba była, ale wtedy nie udało mi się znaleźć na płytce
pliku .inf, z którego nazwy można by wnioskować, że to jest postscript.
Teraz chyba mi się to udało :-). Problem w tym, że nie mogę zrobić próby,
bo nie mam w tej chwili dostępu do komputera z tą drukarką.
Jedyne co w tej chwili było możliwe to zainstalowanie znalezionego
na płytce sterownika na dostępnym w tej chwili komputerze i zrobienie
próby przy zaznaczeniu "drukuj do pliku" i oczywiście "odbicie lustrzane".
Nie wiem jednak jakim programem można by otworzyć powstały w ten
sposób plik, żeby zobaczyć czy wynik jest prawidłowy. Chodzi mi głównie
o sprawdzenie w tej chwili czy powstał obrazek odbity w lustrze.
Czym to sprawdzić?

Dziękuję i pozdrawiam
EK