Re: Zestaw dla grafika do oceny

Autor: Santana <santana_at_interia.pl>
Data: Sat 02 Jun 2007 - 05:22:37 MET DST

Użytkownik "Thilo" <thilo2007WYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości
news:1b53.00000104.46604fc6@newsgate.onet.pl...

> Akurat od Gigabyte'a stronie z daleka - miałem jedną i miała taki fajny
> feler,
> że wszystko na niej chodziło pieknie dopóki się nie odpaliło czegoś 3D,
> wtedy
> system siadał. Dwa miesiące i sporo pieniędzy zajęło mi przeprowadzenie
> kilku
> napraw gwarancyjnych tego złoma, którego w końcu upchnąłem na Allegro.
> Może to był jeden pechowy egzemplarz, ale Gigabyte jest u mnie skreslony,
> przynajmniej jesli chodzi o mobo.

Ale zdajesz sobie sprawe że Gigabyte połączył się z Asusem, a w zasadzie go
przejął gdyż ma pakiet większościowy ;) Niektóre modele mobo Gigabyte różni
od Asusa tylko kolor laminatu :) Ale rozumiem uprzedzenia. Od kiedy mi ryża
baba dała dawno temu w kość, podchodze do wszystkich bab w zbliżonym kolorze
jak do jeża ;)
Pozdrawiam
Jacek