Re: Usuwanie zaślepki dla kart PCI

Autor: MK <nieprawidlowy_at_adres.com>
Data: Fri 01 Jun 2007 - 02:17:02 MET DST

Dnia 31.05.2007 MK <adres@nieprawdziwy.com> napisał/a:

> OK, dzięki. Tylko zastanawiam się gdzie może być "haczyk". Czy należy
> mocniej docisnąć kartę czy może utrafić w jakieś bardzo niewielkie
> wgłębienia?

Jeszcze jedna kwestia: czy dobrym pomysłem byłoby przedmuchać ten slot
sprężonym powietrzem? Bo tak się zastanawiam, że może kurz tam zalega i
dlatego karta nie włazi do końca. Przyznam, że sprzęt długo nie był
czyszczony i raczej nie wyobrażam sobie innej możliwości odkurzenia jak
czymś dmuchnąć.

--
MK