Re: Usuwanie zaślepki dla kart PCI

Autor: Jakub Szułakiewicz <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Fri 01 Jun 2007 - 10:08:43 MET DST

MK pisze:

> Jeszcze jedna kwestia: czy dobrym pomysłem byłoby przedmuchać ten slot
> sprężonym powietrzem? Bo tak się zastanawiam, że może kurz tam zalega i
> dlatego karta nie włazi do końca. Przyznam, że sprzęt długo nie był
> czyszczony i raczej nie wyobrażam sobie innej możliwości odkurzenia jak
> czymś dmuchnąć.

Przedmuchanie na pewno nie zaszkodzi. Generalnie rzecz biorąc, to nie
bój się dociskać - tak na oko, to w normalnych warunkach, żeby wcisnąć
kartę, to trzeba przycisnąć z siłą 5-6kg (na oko). Jeżeli naciśniesz z
siłą 10kg, to z pewnością ani płycie, ani karcie nie zaszkodzi. Przy
wciskaniu pamięci trzeba dociskać z większą siłą :)

--
Yakhub