Re: Usuwanie zaślepki dla kart PCI

Autor: MK <nieprawidlowy_at_adres.com>
Data: Fri 01 Jun 2007 - 02:28:32 MET DST

Dnia 31.05.2007 Konrad Kosmowski <konrad@kosmosik.net> napisał/a:

> Polecam kombinerki i ruszanie tym fragmentem blachy w nawet bardzo
> ograniczonym zakresie aż materiał się zmęczy, zbialeje i... puści.

W tym przypadku nie dałoby rady. Prędzej cała tylna ścianka by pękła. W
ogóle to żaden kawałek blachy się nie ruszał zanim nie przepiłowałem
tych rowków.

> No niestety to wymaga wyczucia. :) Jeżeli czujesz mocny opór to
> widocznie np. piny u dołu karty są zbyt długie (co się zdarza przy
> kiepskim sprzęcie) i należy je nieco spiłować (ale kartę, nie płytę
> główną).

To brzmi bardzo nieciekawie. Co do sprzętu to:

płyta główna: A-Trend i440BX-W977TF (rocznik '99)
sieciówka: Pentagram Hornet 10/100 na chipsecie Realtek RTL 8139C.
Trudno to było wyczuć, ale miałem takie wrażenie, że głębiej nie chce
wejść ta wąska część złącza.

--
MK