Re: Transfer z cyfrówki do kompa via USB

Autor: Gozdek <gozdek_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 31 May 2007 - 13:23:53 MET DST

Użytkownik "Jendreck" <jndrk@gazeta.pl[wywal_to]> napisał w wiadomości
news:f3m5mu$7ls$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Przepraszam, że na tej grupie pisze, ale na grupie "fotograficznej" nikt
> nie chce mi udzielić odpowiedzi, a myślę, że i tu wielu jest grupowiczów,
> którzy używają aparaty cyfrowe. Chodzi o prostą informację.
> Jakie macie transfery z aparatu cyfrowego do kompa via USB 2.0 (NIE
> Hi-speed)?
>
> U mnie przy kopiowaniu zdjęć z aparatu Olympus C70 Zoom do komputera przez
> USB osiągam transfer 600-700 kB na sekundę (używam Total Commandera).
> Wydaje się mi coś to za mało, tym bardziej, że aparat ma USB 2.0. Płyta ma
> [...]

Jesli nie chcesz sie męczyc, kup sobie pod USB czytnik kart, wyjmuj karte z
aparatu i kopiuj do komputera, powinno byc szybciej. Nie jest to odpowiedx
na Twoje pytanie, ale rozwiązanie problemu szybkiego przesyłania danych z
karty do komputera.

Pozdrawiam!

--
Gozdek
S2200+ | 512MB | A7N8X-X | R9600pro | 250GB