Transfer z cyfrówki do kompa via USB

Autor: Jendreck <jndrk_at_gazeta.pl[wywal_to>
Data: Thu 31 May 2007 - 11:44:45 MET DST

Przepraszam, że na tej grupie pisze, ale na grupie "fotograficznej" nikt
nie chce mi udzielić odpowiedzi, a myślę, że i tu wielu jest
grupowiczów, którzy używają aparaty cyfrowe. Chodzi o prostą informację.
Jakie macie transfery z aparatu cyfrowego do kompa via USB 2.0 (NIE
Hi-speed)?

U mnie przy kopiowaniu zdjęć z aparatu Olympus C70 Zoom do komputera
przez USB osiągam transfer 600-700 kB na sekundę (używam Total
Commandera). Wydaje się mi coś to za mało, tym bardziej, że aparat ma
USB 2.0. Płyta ma porty USB 2.0 i bez problemu obsługuje np. Pendriva z
Hi-Speed USB 2.0 i osiągam wtedy prędkości te co trzeba (np. przy
odczycie ponad 20 MB/s).
Z góry dziękuję za informacje.

--
Pozdrowienia