Re: Transfer z cyfrówki do kompa via USB

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Thu 31 May 2007 - 14:10:08 MET DST

Jendreck napisał(a):
> Jakie macie transfery z aparatu cyfrowego do kompa via USB 2.0 (NIE
> Hi-speed)?
> przez USB osiągam transfer 600-700 kB na sekundę (używam Total
> Commandera). Wydaje się mi coś to za mało
Jesli nie hi-speed to full-speed czyli tyle samo co w usb1.1, czyli
realnie do 800-1000kB/s czyli masz wynik dobry. Ale sproboj czyms innym
niz total commander, bo juz pare razy byla kwestia podnoszona (przy
okazji transferow z usb/pendrive) ze z niektorymi sprzetami wyciaga
zadziwiajaco niskie transfery, a zwykly explorator windowsowy radzi
sobie duzo szybciej.