Re: panoramiczne LCD i pytania....

Autor: Player <player_at_noname.pl>
Data: Fri 25 May 2007 - 13:05:19 MET DST

> Eee, to musi być wybitnie marna matryca. Coś takiego mam
> z panelem AGM tylko. Mój domowy Samsung zmienia obraz tylko
> przy *bardzo* drastycznej zmianie położenia głowy, głównie
> w pionie.

na TN duzy wpływ na kąty ma nastawa kontrastu, jezeli monitor ma dobrą
regulację jasnosci to mozna trzymać kontrast na wysokim poziomie a jasność
lamp nisko wtedy obraz nie pali po oczach a kąty są zadowalające

jesli zjechać z kontrastem na TN do ~20% to kąty -szczegolnie pionowe- są
marniutkie

Cały czas zastanawiam się dlaczego takie firmy jak LG SAMSUNG NEC nie robią
monitorów na MVA- co najwyzej jakis jeden model. Te matryce są tanie jak TN
a nie mają problemu z kątami...