Re: Nero i weryfikacja - błędy

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Fri 25 May 2007 - 13:05:02 MET DST

Elminster napisał(a):
> Witam
>
> Mam "mały" problem z Nero. Kiedy nagrywam płyty z opcją weryfikacji
> nagrania, to nero znajduje mi same błędy. Pojawia się masa komunikatów
> że sektor na płycie nie odpowiada temu ze źródła. Co ciekawe, płyty
> tak nagrane są w absolutnym porządku. Np. nagrałem 1,5 GB plik zip i
> uruchomiłem testowanie zipa no i nie znalazł żadnych błędów. Na
> kolejną płytę nagrałem 3,5 GB danych. Znów nero sygnalizował same
> kłopoty. Wkurzyłem się i najpierw przegrałem dane z płyty na dysk
> twardy (zero problemów). następnie utworzyłem sumy kontrolne dla
> [...]

Witaj w klubie:-) U mnie tak dzieje się od dwóch tygodni. Z tą tylko
różnicą, że u mnie faktycznie płytki nie dają się odczytać w żadnym
napędzie(choć kilka było tak jak u Ciebie, też dały się odczytać, ale to
się szybko zmieniło) I jaka to miała być wspaniała nagrywarka - BENQ DW
1650!! Pojechałem do ZNAK'u, wgrali nowy firmware (napęd jest na
gwarancji - mi tego zrobić nie wolno), powiedzieli że jak się nie
poprawi to mam odesłać na ich koszt do seriwsu w Zabrzu. No i kurier już
jest umówiony na poniedziałek.Wykluczyłem inne możliwe przyczyny
generowania błędów przez nagrywarkę. Trochę to przeginka, bo nagrywarka
nagrała może 100 płytek DVD i jakieś 20 Audio CD przez rok to chyba
niewiele:-/ Kuźwa, toż to nie ma znaczenia jaką się kupi nagrywarkę,
pochodzi góra półtora roku i śmietnik. Tym razem jednak miałem o tyle
szczęścia, że do końca gwarancji zostało ponad 11 miesięcy to im tego po
prostu zwyczajnie nie podaruję:-) Takie pochwały czytałem rok temu nt.
tej nagrywarki, jaka to ona wspaniała i w ogóle to i kupiłem. A tu
klops:-/ Się już wyżaliłem, dziękuję za uwagę;)

Tomaszek