Re: panoramiczne LCD i pytania....

Autor: Mamut <cactusek_at_gmail.com>
Data: Fri 25 May 2007 - 13:26:18 MET DST

> Nawet w niższej cenie można dostać bardzo dobre poleasingowe monitory w
> idealnym stanie na porządnych matrycach, np. Dell 1905FP na PVA za około
> 600 zł.

niby lepszy ale po pierwsze to nie panorama i max gwara jaka znalazlem
na allegro to 3miechy, co zrobie jak mi padnie za 3miesiace ? naprawa
juz zupelnie nie bedzie opacała.Przecietny wiek tych monitorow to od 2
do 3lat wiec swoje juz wyświeciły.
Mozna cos kupic na podobnej matrycy za niewiele wieksza cene z
gwarancja przynajmniej na rok lub dwa i mozliwoscia regulacji (góra-
dół) ?