Re: Zestaw do Photoshopa - pomóżcie proszę

Autor: Jacek M <jacekkropkamalikmalpawp>
Data: Wed 23 May 2007 - 21:16:49 MET DST

> Komputer ma służyć
> wyłącznie do pracy w photoshopie.

Jeśli tylko do Photoshopa to możesz rozważyć kupno windows x64 obsługuje
większą ilośc ramu niż 4 GB. Do InDesigna bym nie polecił bo miałbyś kłopoty
z fontami i sterownikami drukarek PS3 ale sam Photoshop będzie chodził
dobrze - przynajmniej starsze wersje nie testowałem na nim CS3.

Ta płyta Asus P5B Deluxe bardzo nadaje się do podkręcania lepiej kupić
tańszy procesor i delikatnie go podkręcić a zaoszczędzone pieniądze
przeznaczyć na pamięć.
I jeśli chciałbyś więcej niż 4 GB to nie musisz już kupować pamięci 800 bo
ich fizycznie nie obsługuje więc wystarczy 667.

Szkoda, że tylko Photoshop (bo Illustrator i Acrobat się czasami przydaje) i
szkoda, że dopiero za jakiś czas (bo już się skończyła promocja darmowego
upgrade do CS3 z wersji angielskiej CS2 standard, a lada dzień skończy się
promocja dla wersji polskiej)

Przy dużej ilości ramu swap na Raptorze nie jest konieczny chyba, że
będziesz obrabiał naprawdę gigantyczne pliki. Ja na raidzie z dwóch rapotrów
(36 GB) mam programy (bo za wolno się otwierał Illustrator) i swap
Photoshopa.

Pzdr
Jacek