Re: Zestaw do Photoshopa - pomóżcie proszę

Autor: Michal <bruneros_no_spam_at_o2.pl>
Data: Wed 23 May 2007 - 23:37:00 MET DST

> Jeśli tylko do Photoshopa to możesz rozważyć kupno windows x64 obsługuje
> większą ilośc ramu niż 4 GB. Do InDesigna bym nie polecił bo miałbyś
> kłopoty z fontami i sterownikami drukarek PS3 ale sam Photoshop będzie
> chodził

a ja nie polecam x64 jako platformy do pracy z softem x32...
nie wykorzysta, a bedzie emulowac ! CS2 nie udalo mi sie zmusic do dzialania
pod x64... jakos ponoc mozna, ale nie chcialo mi sie ryzykowac
zabaw z aktywacja pakietu i wydzwanianiem na infolinie
(na ktora defacto dodzownic sie nie mozna)

> Ta płyta Asus P5B Deluxe bardzo nadaje się do podkręcania lepiej kupić
> tańszy procesor i delikatnie go podkręcić a zaoszczędzone pieniądze
> przeznaczyć na pamięć.

jak widzisz budzet nie jest problemem... niekotrzy po prostu nie chca :-)
ja do domu zawsze wybieram procka w stylu extreme dla ubogich po OC,
a dla niektorych cena i pare zl +/- nie gra roli bo moga wrzucic w koszty
dostac zwrot vatu itd. a kombinowanie z wykrecaniem nie jest
najwazniejsze...
(ale ja tam lubie za mniesza cene dostac wieksze mozliwosci niz fabryka
dala)

> I jeśli chciałbyś więcej niż 4 GB to nie musisz już kupować pamięci 800 bo
> ich fizycznie nie obsługuje więc wystarczy 667.

hmm... chyba bzdury wasc prawisz... (albo jakas teorie przedstawiasz niezby
dokladnie i ja jej nie rozumiem)

> Szkoda, że tylko Photoshop (bo Illustrator i Acrobat się czasami przydaje)
> i szkoda, że dopiero za jakiś czas (bo już się skończyła promocja
> darmowego upgrade do CS3 z wersji angielskiej CS2 standard, a lada dzień
> skończy się promocja dla wersji polskiej)

cos wymysla... wszak trzeba wysprzedac stany maazynowe etc.
jarek jak widac po jego stronie www DTP sie nie zajmuje, jeno fotografia...
indyk czy acrobat moga byc w jego przypadku zbyteczne,
o ilustratorze ktory jest IMHO knotem na maksa nie wspomne
(chyba do jego pisania Adobe wynajlo najtanszych hinduskich
programistow, ktorzy na programowanie aplikacji przestawili sie z fakirow
;-)

> Przy dużej ilości ramu swap na Raptorze nie jest konieczny chyba, że
> będziesz obrabiał naprawdę gigantyczne pliki. Ja na raidzie z dwóch
> rapotrów (36 GB) mam programy (bo za wolno się otwierał Illustrator) i
> swap Photoshopa.

i to jest generalnie sluszna koncepcja... swap w jakis tam sposob sie
przyda -
chocby do magazynowania historii obrobki obrazu, a przy obrazie 10 mpixlowym
i kilkunastu warstwach , obrabianych z rawa w 16 bitach idzie takie 4gb
dosyc szybko zapchac... ;-)