Re: Zestaw do Photoshopa - pomóżcie proszę

Autor: Jarosław Grabek <jarek.grabek_at_gmail.com>
Data: Fri 25 May 2007 - 09:14:00 MET DST

> Jeśli tylko do Photoshopa to możesz rozważyć kupno windows x64 obsługuje
> większą ilośc ramu niż 4 GB. Do InDesigna bym nie polecił bo miałbyś kłopoty
> z fontami i sterownikami drukarek PS3 ale sam Photoshop będzie chodził
> dobrze - przynajmniej starsze wersje nie testowałem na nim CS3.

Znalazłem sporo utyskiwań, że kłopoty ze sterownikami, żeby brać XP

> Ta płyta Asus P5B Deluxe bardzo nadaje się do podkręcania lepiej kupić
> tańszy procesor i delikatnie go podkręcić a zaoszczędzone pieniądze
> przeznaczyć na pamięć.
> I jeśli chciałbyś więcej niż 4 GB to nie musisz już kupować pamięci 800 bo
> ich fizycznie nie obsługuje więc wystarczy 667.

Dzięki za informację. Chyba będzie "tylko" 4gb.

> Szkoda, że tylko Photoshop (bo Illustrator i Acrobat się czasami przydaje) i
> szkoda, że dopiero za jakiś czas (bo już się skończyła promocja darmowego
> upgrade do CS3 z wersji angielskiej CS2 standard, a lada dzień skończy się
> promocja dla wersji polskiej)

Luuzik, pójdzie w koszty firmy ;))

> Przy dużej ilości ramu swap na Raptorze nie jest konieczny chyba, że
> będziesz obrabiał naprawdę gigantyczne pliki. Ja na raidzie z dwóch rapotrów
> (36 GB) mam programy (bo za wolno się otwierał Illustrator) i swap
> Photoshopa.

Tutaj mam dość mieszane odczucia. Wygląda na to, że jednak szybki swap się
przydaje. Teraz mam 2GB RAMu i często słyszę jak mi dysk szaleje w
obudowie.

--
Jarek
www.grabek.pl - fotografie