Re: Monitor LCD - który najzdrowszy?

Autor: irQ <fakedetector_at_o2.pl>
Data: Sun 20 May 2007 - 23:52:11 MET DST

di0xid napisał(a):
> Witam

jesli chodzi o eizo
uzywam 2, przymierzam sie do trzeciego
i one maja swietny fjuczer dla Ciebie...
przelaczasz jednym przyciskiem na obudowie lub skr. kalw. tryby pracy
monitora
[sRGB / _Text_(cos 4U) / Picture / Movie / Custom (z pelna regulacja
wszystkich parametrow)
i powiem Ci ze bardzo je za to cenie... tez mi sie zdarza po 12h i
wiecej siedziec przed nimi
a dzieki szybkiej i ergonomicznej regulacji nie mecza mi sie oczy.
W Twoim przypadku polecil bym tez prace 2monitorowa gdzyz na drugim
panelu mozesz
sobie powiekszyc fragment dokumentu z pierwszego - chyba nie musze
tlumaczyc jak to odciaza wzrok

pzdr.
K.