Re: Monitor LCD - który najzdrowszy?

Autor: di0xid <dawciogNOSPAM_at_wp.pl>
Data: Mon 21 May 2007 - 02:00:39 MET DST

Dnia Sun, 20 May 2007 23:52:11 +0200, irQ napisał(a):

Na wstepie dziekuje Tobie (i pozostalym) za opinie.

> jesli chodzi o eizo
> uzywam 2,

A jakich konkretnie jesli mozna wiedziec?

> przymierzam sie do trzeciego
> i one maja swietny fjuczer dla Ciebie...
> przelaczasz jednym przyciskiem na obudowie lub skr. kalw. tryby pracy
> monitora
> [sRGB / _Text_(cos 4U) / Picture / Movie / Custom (z pelna regulacja
> wszystkich parametrow)

To chyba jakies bardziej profesjonalne modele posiadasz, gdyz z tego co
wiem to modele Eizo S1x31S posiadaja 4 tryby (sRGB/text/movie/custom) :)

> i powiem Ci ze bardzo je za to cenie... tez mi sie zdarza po 12h i
> wiecej siedziec przed nimi
> a dzieki szybkiej i ergonomicznej regulacji nie mecza mi sie oczy.
> W Twoim przypadku polecil bym tez prace 2monitorowa gdzyz na drugim
> panelu mozesz
> sobie powiekszyc fragment dokumentu z pierwszego - chyba nie musze
> tlumaczyc jak to odciaza wzrok

Hmm... ciekawe :) Nie pomyslalem o tym :) Dobry pomysl, jednak ze wzgledow
finansowych narazie ogranicze sie do jednego monitorka.

Skoro tak zachwalasz Eizo to domyslam sie, ze odradzasz zakup
FijitsuSiemens P19-2 :] W takim wypadku pytanie czy monitor Eizo 17"
S1731SHG bedzie wystarczajacy w moim przypadku? Czy moze naprawde warto
dolozyc 400zl i kupic model 19" S1931SAB ?

--
If you want to contact me via e-mail, remove NOSPAM before '@'.
Best regards