Re: pecet domowy kontra profesjonalny

Autor: Paweł B. <botul1979_at_wp.pl>
Data: Sun 20 May 2007 - 23:30:16 MET DST

Włodzimierz Wojtiuk pisze:

> zestaw jej ceny tegoż....
> plus ewentualnie jakiś system z rodziny AS400 b. profesjonalny
> i bedzie spok...
>
> Włodek

Hehe, dokładnie. Podaj szefowej cenę takiego serwerka z macierzą na
SCSI, do tego dorzuć licencję na system serwerowy, licencje na końcówki
(chociaż z Windowsem jest chyba na 5 końcówek z systemem).
Do tego oczywiście przydałoby się jakieś zestawienie benchmarków, bo to
co posiadasz na pewno jest z duuuużym zapasem jak na bazę Accessa.
Może od razu zaproponuj przejście na SQL'a, po czym powiedz szefowej, że
do wszystko przy 2 końcówkach (sic!) to jak wytaczanie armaty na wróbla.
Zapłacisz za to, że masz obudowę wygodniejszą w obsłudze, bo przy takiej
sieci, to tylko to na tym zyskasz.
Zawsze możesz dorzucić do tego zestawu dyski SCSI spięte w jakiegoś
RAID'a to już będzie pachniało "prawdziwym" serwerem i wtedy taki
"profesjonalista" nie bedzie miał argumentów. Chociaż z Twojego postu
wynika, że on się pewnie obudową sugerował :))
Ja w domu mam 3 starawe stacje, a serwer to PIII 400 Mhz z linuksem. :)
Śmiga aż miło.

Pzdr.

--
Paweł B.