Re: Desktop --> Laptop = opłacalność?

Autor: jakuc <wujek_81WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 16 May 2007 - 18:05:32 MET DST

> W jakim celu?
>
> Pytam najzupełniej poważnie, bo z dalszej części widzę,
> że chcesz sobie - za całkiem konkretne pieniądze - zafundować
> raczej nie szybszy i na pewno bardziej kłopotliwy zestaw.

O zmianie myślę głównie ze względu na fakt mobilności laptopa
nie chodzi a zabieranie sprzetu w teren i prace na baterii bo to pozostawiałoby
zapewne wiele do życzenia jednak bardziej o mozliwość zrelaksowania się przy
komputerze siedząc lub leżąc na kanapie:)

W sumie obecny sprzet domaga sie RAM-u a pozatym jest wystarczający.
Zakładając że za stary sprzet mogę dostac 300zł a za laptopa zapłace 1000zł
muszę dołożyć 700zł - zastanawiam się czy warto :)