Re: Desktop --> Laptop = opłacalność?

Autor: <fluor.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 16 May 2007 - 19:05:11 MET DST

jakuc <wujek_81WYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał(a):

> O zmianie myślę głównie ze względu na fakt mobilności laptopa
> nie chodzi a zabieranie sprzetu w teren i prace na baterii bo to
pozostawiałoby
> zapewne wiele do życzenia jednak bardziej o mozliwość zrelaksowania się
przy
> komputerze siedząc lub leżąc na kanapie:)

Ze wzgledu na wygode pracy przy biurku zapewne podlaczysz do laptopa
zewnetrzny monitor, drukarke, klawiature, mysz (jak USB, to pewnie jakis
hub) itp. Wszystko to trzeba bedzie odpiac przenoszac sie na kanape, na jak
dlugo wystarczy cierpliwosci? Rozwiazaniem jest oczywiscie laptop ze stacja
dokujaca, ale to inny przedzial cenowy.
Pozdrowienia.