Re: Pendrive DataTraveler pod W98SE(?)

Autor: neelix <aneelix_at_wp.pl>
Data: Wed 16 May 2007 - 18:11:16 MET DST

Użytkownik "Vituniu" <vituniu@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:f2f961$knf$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Jakos sobie tego nie wyobrazam.... :)
> Podasz jakiegos linka?

Masz opis: 100% Mobilności - idealny sposób przenoszenia danych pomiędzy
komputerami
Praktyczny - Plug & Play bez sterowników*
Minimalne wymiary - 13 gram / 6 cm, z łatwością mieści się w kieszeni
- obudowa Anti-Shock, zwiększona odporność na uszkodzenia fizyczne
- do miliona cykli zapis/odczyt
- pojemność od 128MB do 1 GB
- interfejs USB 2.0 kompatybilny z USB 1.1
- 5 lat gwarancji
wymagania systemowe:
PC
Windows 2000, ME, XP/ Pro
Windows 98, 98 SE
Linux Kernel 2.4.0 i nowsze
port USB 2.0 lub USB 1.1
MAC
Mac 8.6 lub nowszy
port USB 2.0 or USB 1.1

> Zarowno Traveler 512 MB jak i 1 GB dzialaja calkiem fajnie
> z win 98 potraktowanym nieoficjalnym SP.

Skąd tego SP wziąć ?

> A co tu ma wiara do rzeczy? Najpewniej i tak oba sa klepane
> w tej samej fabryce gdzies pod Pekinem... ;)

Nie załamuj. ;-)

neelix