Re: Desktop --> Laptop = opłacalność?

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Wed 16 May 2007 - 10:35:49 MET DST

> Czy jest sens proponowanej przeze mnie zmiany biorąch pod uwagę wydajność
> a co
> za tym idzie komfort pracy (na laptopie z uwagi na mobilność większy) oraz
> to że
> trzeba bedzie troche dopłacić do używanego już laptopa?

wg mnie niewielki ma to sens, mobilnosc uzywanego notebooka moze cie
zaskoczyc(czas pracy na bateri)
ile kasy jestes w stanie na niego przeznaczyc??

<moje subiektywne zdanie>
wypadalo by miec do niego monitor(wiem wiem to moje zboczenie ale nie
wygodnie sie moim zdaniem pracuje na matrycy notebooka przy biurku:),
myszke, klawiature a wtedy zblizamy sie do notebooka z portreplicatorem
:):):)
</moje subiektywne zdanie>

> Planowany zakup laptopa to ACER 2313 WLMi

daj sobie spokoj z Acerem, na dodatek uzywanym.
prosisz sie o klopoty. straszna tandeta.

> Intel Celeron M 370 (1.5GHz/ 1M/ 400)
> 512 MB DDR (2x256 MB)

troche malo ramu, lepiej z jedna kostka 512 mb.
pozniej mozna dolozyc jeszcze 512 mb bezproblemowo

> Grafika Intel Extreme Graphics 2 do 64MB RAM

slaba grafika, jeszcze wezmie pamiec z ramu ktorego masz malo.

> DVD-Dual (Double Layer)

wypadalo by miec chociaz combo z nagrywarka CD i czytnikiem DVD

moim zdaniem twoj planowany zakup to kupno tandetnego slabego notebooka.
mysle ze bedziesz miec wiecej problemow niz radosci z takiego zakupu.
moze da rady znalesc cos lepszego??

--
pzdr
piotrek