Re: Desktop --> Laptop = opłacalność?

Autor: <wujek_81_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 16 May 2007 - 18:16:06 MET DST

> wg mnie niewielki ma to sens, mobilnosc uzywanego notebooka moze cie
> zaskoczyc(czas pracy na bateri)
> ile kasy jestes w stanie na niego przeznaczyc??

jak najmniej:) - stary sprzet wystarcza na moją prace (może pamieci by sie
przydało) jednak przejscie na laptopa w przyszłosci jest raczej nieuniknione ze
wzgledu na coraz wiekszy ich udzial w rynku
zakładając że za stary sprzet wezmę może 300zł bede musiał dołozyć do laptopa
700zł (do 1000PLN)

> wypadalo by miec chociaz combo z nagrywarka CD i czytnikiem DVD

mowa tu o nagrywacje DVD DL

pozdr