Re: Asus czy HP? Notebook do 3.5 tyś.

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Wed 16 May 2007 - 07:22:19 MET DST

Gil napisał(a):
> Acer nie jest bardziej awaryjny niż innne marki a nawet mniej.

Jest, co potwierdzają sprzedawcy w bardzo wielu sklepach. Na kilkanaście
(być może więcej) sztuk z jakimi miałem do czynienia ponad połowa ma
stały kontakt z serwisem (tragicznym serwisem, nawiasy mówiąc).
Napisałem stały, bo dziwną przypadłością tych komputerów jest to, że jak
już trafią raz do serwisu to później jeżdżą tam jeszcze co najmniej
kilkukrotnie. W pozostałej połowie też wiele rokuje na potencjalne
problemy. O skandalicznej jakości wykonania już nie wspominam. Plastiki
w tanich koreańskich samochodach sprzed kilku lat to wyszukany materiał
w porównaniu do tych odpadów z których robią obudowy Acera. Nie
oszukujmy się, te komputery odstają jakością bardzo znacznie od
chociażby również tanich Fujitsu-Siemens.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: