Re: error?

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Wed 16 May 2007 - 07:03:43 MET DST

Aju zapodał(-a):
> Czesc mam taki problem gdy wlanczam kompa zaraz po wczytaniu dysku
> wyskakuje błąd
> "keyboard error or no keyboard present

Czy to jest bardzo skomplikowany komunikat,
że "klawiatura ma błąd", lub że "klawiatura nie jest obecna"

> CMOS checksum error - defoult loaded"

Jak "naprawisz" problem z klawiaturą - wejdź do BIOSu i zapisz
zmiany (rozwiąż problem z klawiaturą, potem pomożemy Ci z drugą
częścią pytania)

> Jak przyczyna jak sie tego pozbyc ? nic nie chce dalej ruszyć ...

Czytać komunikaty na ekranie, są raczej jasne.

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,