Re: Asus czy HP? Notebook do 3.5 tyś.

Autor: HawkEye <HawkEye_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Wed 16 May 2007 - 10:08:18 MET DST

A mnie sie wydaje, ze kolega PSYLO jest resellerem Lenovo & HP i dlatego tak
sie ciska na Acer i inne pomniejsze marki ;] Niech kolega PSYLO juz nie
wypowiada sie na temat Acer, skoro ma jakies smutne przypadki... Jeden PSYLO
to nie caly swiat, a dla mnie wazniejsze sa opinie kilku mln-ow ludzi, niz
jeden PSYLO, ktory handluje lapkami Lenovo ;]

Acha-jedna uwaga. jesli kolega PSYLO twierdzi, ze dla takiego
amerykanca/brytyjczyka/niemca roznica 50-100$ jest tak samo wazna, jak dla
polaka, ktory liczy kazdy grosz, no to zycze dobrego humoru koledze PSYLO ;]
Po prostu-ludzie kupuja to, co lepsze, a ze Acer w tej samej cenie, tak jak
juz kolega Gil wspomnial, ma po prostu lepsza konfiguracje, to o czym tu
mowic? I nawet jak Acer pakuje C2D ||/& wiecej RAM ||/& wiekszy HDD ||/&
czasem lepsza grafika w tej samej cenie co Lenovo ale z prockiem Celeron M i
standardowymi najnizszymi pozostalymi podzespolami, to co by kolega PSYLO
wybral? ok... nie musi kolega odpowiadac, bo ja znam jedyna sluszna marke,
ktora kolega PSYLO uwielbia.... No comments