Re: Asus czy HP? Notebook do 3.5 tyś.

Autor: Gil <gilboaWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Wed 16 May 2007 - 00:12:06 MET DST

> Zauważ jednak, że rzeczywiście sprzęt Acer (przynajmniej ten na naszym
> rynku) to pod względem jakości i awaryjności tragedia. HP, IBM i Dell -
> ci producenci wypracowywali swoją pozycję na rynku latami budując
> historię komputerów i utrzymując stale wysoki poziom wyrobów. Acer póki
> co zalewa nas tanim kiepskim sprzętem, który szybko znajduje nabywców
> kusząc cyferkami (cóż jednak z tego, że dla większości to pierwsze i
> ostatnie spotkanie z tą marką).
>
> --
> _PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl

Acer jest dość delikatny. Nie przeczę. To nie ThinkPad.
Ale to co piszesz o awaryjności na naszym rynku to twoje wyobrażenie. W linku
który podalem jest napisane jasno że rekordową sprzedaż w 4 kwartale 2006 Acer
osiągną dzięki sprzedaży w Europie. Myślę, że Polska też miala tu swój udzial.
Napisz coś teraz o awaryjności Acera w Europie na tle innych marek jak ja
napisalem przytaczając fakty a nie wlasne opinie.
O kiepskim sprzęcie i kuszeniu cyframi.
Acer nie jest bardziej awaryjny niż innne marki a nawet mniej. Stąd mają
pieniądze na rozwój i ekspansję.
A na Tajwanie na pewno więcej placą skladaczom komputerów niz w Chinach.
To zasluguje na szacunek i uznanie.
Acer nie kusi cyferkami tylko daje lepsze wyposażenie za podobną cenę co inni
producenci.
Ja kupiem laptop Acera 2 lata temu i do dziś świetnie pracuje. Da się na nim
nawet grać w nowe gry. Móglbym za to 2 lata temu kupić HP ze zintegrowaną kartą
Intel 900. Nie kupiem i do dziś moj notebook nie jest przestarzaly.
To nie jest najlepszy laptop. Lepsze są na pewno HP czy IBM oraz Toshiba. Ale
sporo więcej kosztują.