Re: monitor 20-22" z TV - co wybrac?

Autor: Netx <user72cut-it-out_at_go2.pl>
Data: Sun 13 May 2007 - 14:17:06 MET DST

Użytkownik "Marcin Jancewicz" <marcin.jancewicz@giemajl.com> napisał w
wiadomości news:f252cb$s9a$1@news.onet.pl...
> Tydzien temu zakupilem monitor Gateway FPD2185W. Jestem nim zachwycony :-)
> 21' Widescreen robi swoje... przesiadlem sie z Samsunga 15' takze LCD,
> wiec

Mam prośbę czy mógłbyś zapodać wymiary wyświetlacza (ekranu, bez ramek) ?
Oraz czy on ma przyciski do regulacji ?

Mi wychodzi w/g obliczeń (przy założeniu kwadratowego piksela i
przekątnej=21")
    szerokość = 45 cm
    wysokość = 28.6 cm

Tzn. że ma mniejszą wysokość niż 19" i mniejszy piksel.
Zastanawiam się czy da się pracować na tym Gateway w rozdzielczości
natywnej, czy literki nie są za małe ?
Obecnie mam Samsunga 770p 17" i muszę pracować w 1024x768, przez co litery
są lekko rozmyte. To bardzo dobry monitor, ale wolałbym mieć rozdzielczość
natywną i zastanawiam się nad zmianą na większy ekran.

Pozdrawiam,
Marek