Re: cichy hdd

Autor: SebOLO <mrsebolo_at_wytnijto.o2.pl>
Data: Sun 13 May 2007 - 14:07:05 MET DST

> a moglbys polecic jakies wiarygodne zrodlo informacji w tym temacie?

Ciężko powiedzieć jakie źródłó informacji jest w 100% wiarygodne... Ja ze
swojej strony mogę tylko powiedzieć, że od dłuższego sczasu używam samsungów
i są to dyski dość ciche(najcichsze jakie do tej pory miałem). WD nigdy nie
kojarzył mi sie z niczym cichym, ale może cos w tym teamcie sie już
zmieniło...

Poczekaj może jeszcze ktoś się wypowie.

Pozdrawiam

--