Re: monitor 20-22" z TV - co wybrac?

Autor: Marcin Jancewicz <marcin.jancewicz_at_giemajl.com>
Data: Sat 12 May 2007 - 20:51:52 MET DST

Tydzien temu zakupilem monitor Gateway FPD2185W. Jestem nim zachwycony :-)
21' Widescreen robi swoje... przesiadlem sie z Samsunga 15' takze LCD, wiec
roznica jest ogromna :-) Matryca SPVA bardzo dobrze wyswietla kolory, obraz
jest czysty, soczysty i nie smuzy, czy to w grach czy w innych aplikacjach.
Nic a nic. Nawet samemu usilowalem uzyskac efekt smuzenia (np przesuwajac
czarny obiekt po bialym ekranie). Monitor posiada pivot,a szczegolna uwage
przyciaga dzialanie hmm tego "wysiegnika" (nie wiem jak to nazwac ;-) ktorym
ustalasz wysokosc polozenia monitora - bardzo delikatnie chodzi i nie
sprawia zadnych problemow. O, i jeszcze dodam ze matryca jest Samsunga.
Filmy odtwarza wysmienicie, monitor typu WS byl straszlem w dziesiatke.

Mam porownanie do monitorow 19' jednego Samsunga na MVA i 19' Sony na PVA
czy tam MVA - nie pamietam. Sony wypada kiepsko przy obu, smuzy okropnie,
znajomemu wyskoczyly na samym poczatku 2 bad piksele i jeden zombie. Samsung
jest gorszy... bo mniejszy.

A najlepsze jest to ze zakupilem go za 1450 zl. Cena w porownaniu do tego
cech i jakosci monitora i matrycy jest po prostu smieszna !!! Jestem juz
drugim szczesliwym posiadaczem tegoz monitora w moim otoczeniu. Powiem tak :
brac, nie zastanawiac sie! Doskonaly monitor za niska cene.

pozdrawiam serdecznie
mj