Re: monitor 20-22" z TV - co wybrac?

Autor: Marcin Jancewicz <marcin.jancewicz_at_giemajl.com>
Data: Sun 13 May 2007 - 15:52:57 MET DST

> Mam prośbę czy mógłbyś zapodać wymiary wyświetlacza (ekranu, bez ramek) ?

wysokosc : 28.3cm
szerokosc : 45.3cm

> Oraz czy on ma przyciski do regulacji ?

Regulacji czego dokladnie ? Jesli pytasz ogolnie - owszem, takowe posiada
:-)

> Tzn. że ma mniejszą wysokość niż 19" i mniejszy piksel.

Racja.

> Zastanawiam się czy da się pracować na tym Gateway w rozdzielczości
> natywnej, czy literki nie są za małe ?

Nie zauwazylem, a odleglosc oczu od monitora u mnie to 90 - 70 cm. Ale co
osoba to inne preferencje, dla mnie moga byc ok a dla Ciebie za male.
Najlepiej sprawdzic przed kupnem na zywo.

pozdrawiam
mj